Як повідомляє начальник відділу зносин із громадськістю виробничого об'єднання "Автомобільний завод "Богдан"" пан Микола Кабаненко, уже зовсім незабаром торгівельна марка "Богдан", під якою у Черкасах випускаються легкові автомобілі та автобуси, буде ребрендінгованою.
Згідно проведеного опитування, з логотипом "Богдан" у населення України та ближнього зарубіжжя асоціюються:
1) Богдан Бенюк (77%),
2) Богдан Титомир (16%),
3) Богдан Хмельницький (4,5%),
4) Багдад (1,5%),
5) власне автобус "Богдан" (0,7%),
6) богиня Дана .(0,3%).
Рейтинг Богдана Бенюка стрімко зріс особливо після скандального відео, де цей добродій на пару із депутатом Мірошниченком тероризує директора Першого Національного телеканалу, зазначив пан Микола Кабаненко.
Щодо нового бренду, котрий прийде на зміну "Богдану", пан Микола Кабаненко розповів, то керівництво концерну не збирається винаходити велосипед, позаяк власники концерну володіють вже одним досить успішним брендом, щоправда у зовсім іншій галузі.
- Ми вважаємо, що автомобілі та автобуси під торгівельною маркою "Roshen" будуть користуватися не меншим, а значно більшим попитом у покупців та громадян України і близького зарубіжжя,- обмовився пан Микола Кабаненко.